Söker någonting

ofta mina ord.
I moron skall vi ha en presentation för scenen som man skall regissera.
Jag är smått nervös
Inte för det att jag inte har en aning om vad jag  vill eller inte skulle ha några ideér
utan för att när jag ibland har för många tankar så kommer de aldrig ut som jag tänkt de.
(inser i skrivande stund, att det är samma när jag bloggar)
Hur kan man bli bättre på att formulera sig?
.. ta de lungt bla bla bla.. jotack jag vet...

Nå mina hjärnspöken som börjar sätta igång så här i sista sekunden
Men hur som helst skall det bli otroligt kul att få börja fundera ut o jobba fram någonting med skådisarna.

image19

Kommentarer
Postat av: Evelina

Äääh va sjutton, det här är ju blogg:P Då kan man formuler sej huuur som helst, dessutom tycker ja du pratar perfekt " bloggiska! ":D

Haaaaaaaaaaa det bäst!!! Sov så sött!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0