Tjejkväll!

Igår var jag på tjejkväll.
Jag och 9 karar, int dåligt de!
Ska ladd upp lite bilder om ja kommer mig hem idag.
Är i stan just nu, lämna hit efter att vi varit på krogen igår.
Men vad göra på vappen?
Mirjam o Evelina e hemma så nått kul hittar vi säkert på!

De fina vädre skulle få hålla i sig, få känna på finsk sommar ett tag innan jag åker.
Syrran börja prata om va man skulle kunna göra på midsommar, plötsligt insåg ja att ja kommer inte att vara här då. Lite sorgligt, men samtidigt skönt att inte behöva tänka o grubbla på att  ordna nån mega fest.
Nå nu ska jag gå o fixa upp lite i mitt rum, har en månad på mig att rensa ut alla mina småsaker, innan Mia flyttar in. De stora möblerna lämnar jag. Hoppas vi nu då bara hittar en trejde som vill hyra vår lägenhet över sommaren.
Bekymmer bekymmer... fortsättning följer... ;) *hehe*


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0