Bilskola i Oslo

Det borde vara lag på att alla som ska ta körkort måste åka till norge för att provköra.
Kan man köra här kan man köra varsomhelst!

Min första dag själv, började inte riktigt så. Fick följa med handledaren, men denna gång var det jag som körde.
På några timmar gick man igenom det som man gick igenom flera veckor i bilskolan.
Backstartar, fickparkering, landsvägskörning, motorvägskörning osv.....
Puh..
O till sist idag fick jag ta o åka till ett ställe helt själv! Je o jag hitta! (dock var de ju ett av de lättaste ställena)

Å här kommer en bild från min studentby Sogn, de är av postfacken, så att ni kan förstå hur många som bor på detta område. Varje rum har ett fack var.

 

(lite suddig) men det finns en till väg me minst lika många postfack... så vi e några stycken som bor här.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hejsan! Så du ha stucki ti Norge :) Va Cooooooolt! Jag å vill far nånstans!! Hoppas du har de bra där!!

(hitta din blogg via Linas)



Hejsvej Michalea





2008-06-19 @ 19:11:31
Postat av: jag själv

Oj kul att du titta hit! No kul ti få si nå nytt.

Hoppas du har de bra!

2008-06-19 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0