Helglyx i Oslo

Då är det äntligen helg o jag tyckte att jag för en gångs skull skulle (bra svenska!?) lyxa till det.
Köpte gott bröd, ost o potatissallad. NAM!
o choklad! (som norrmännen stavar så trevligt: sjokolad.)
Kanske inte låter så lyxigt, men nog efter att ha käkat den varierande kosten: makaroner o sweet chilisås ELLER makaroner, scs o räkor, så är nästan vad som hälst gott.

Regn här idag igen o de är extra pissigt eftersom några nordjobbare skall ut på en kanottur i nån fjord. Jag skall kanske åka på en fjälltur iställe som är om två helger.
Nu ska ja se nån bra film o bara njuta!
Hade!
 


Kommentarer
Postat av: Tildus,

fasen va roligt med en fjälltur! :D JAG VILL OCKSÅ VA DÄR!! den norska stavningen verkar va helbra, jag tror fan att det är vi som stavar fel. höhö. trevlig helg! snigel prupp

2008-06-27 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0