promenix i Oslo

( vet int hu länge till ja ska håll på me mina "i oslo" rubriker, börjar ju snart int kom på nå mera)

Nå åkte int in till stan ( int än iaf) utan tänkte att eftersom jag bor lite utanför centrum än så läng så ska ja spana in stället här innan ja byter. (kommer att bo mitt i centrum senare, mycke tid att kolla in allt där då)
Tänkte jag skulle hitta fina utsikter att ta bilder av... men fick int nå bra bild, ingen som man bara: waaauu!
Men va lite konstnärlig på vägen hem ist!



Fick nå äckliga räkningar ida o nått stämmer int.. så måste gå o snacka till reception... *hata*

Kommentarer
Postat av: Evelina

Shit va fina bilder!:):) Ha en superb daaa tjejen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0