Hockey

Hockey..

ja va ska ja säga.... skulle kolla på Finland-Kanada hos en polare, men ja klarade fan imig inte av det.
Blir asstressad o nervös, mest för att ja int skulle behöva bli nervös o stressad, men då alla andra blir nervösa o spända o nästan dör i soffan.. då dör även jag med dem, fastän jag inte är så intresserad.

FAN TA GRUPPTRYCK!


****
Glömde berätta att jag fick 1000? från studiefonden för min praktik, men som sagt måste skicka in nå ny ansökan nu o säga att jag åker till sthlm inte england.. hoppas de inte tar mina pengar!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha kan int heller koll på hockey, men gör e ändå, blir såååå nervis:P Men här i sverige visar di föstås int finska matcherna...gaaah!

LYCKA TILL I HESA!!!!:D Håller tummarna!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0