Hur staden påverkar

Jag kom vidare, jag blir kvar till tisdagkväll/onsdagdag
Men
Är Hesa en trevlig stad?
Började fundera på det nu när jag just klev av "spåran"
Eller är det så att det är människorna som man träffar som gör det till en bra stad?

Framåt eller lämna kvar, hänga med eller bli efter, va någon eller va dig själv?

Just nu är Vasa väldigt, väldigt nära mig känner jag.
Säkert har jag en annan känsla i morgon.
Väldigt spänd och glad för att ha sluppit vidare, säg inget annat!

Gonatt från Sandras nattflummmmmmerier!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skaaatan va kul!!! Grattis!:D Håller tummarna här!:)

Hmm..drömd nån konsti dröm om Da Gang och nån fest i natt...hmm...

Postat av: Anonym

snääädra äru kvar i stor staden? hoppas du har det förbannat kul! msn saknar din kommunikation :P

2008-05-22 @ 18:35:32
Postat av: Tildus,

oj fuck, det var jag som skrev det där.

2008-05-22 @ 18:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0