Veckorevyn, en dröm

Jag hade en dröm inatt som var ganska intressant.
De var så att jag skulle på jobbintervju till ett ställe, o de visade sig vara veckorevyns kontor.
När killen som berättade vad jag skulle skriva om, visade det sig att jag skulle skriva "ledarespalten" och så skulle jag göra intevjuer med kända personer.... då visade han ett frågeformulär som jag skulle gå efter. Detta var tydligen för snuskigt för mig, men vi kom överäns om mindre snusk......!?!?... moraltant i drömmar*suck*
Sedan visade han lite bilder från veckorevyn.. o visste ni att de ordnar star wars tema på sina fester, jätteofta... o danny, han sätter sitt eget ljus han på sina shower... fan va livet bakom kulisserna är intressant...

Nu kommer jag till den riktiga frågan:
Vad hade Ebba gjort, eftersom hon tydligen hade fått kicken?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuuuh snacka om herrrrlig dröm!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0