Fångad av en stormvind...

Här är det en mindre storm på G.
Men någonting mysigt tycker jag att det är med att se att det är riktigt ruskväder utanför.

Har tvättat flera maskiner idag. Har fått nått pytt på att tvätta.
Men jag kom fram till att jag gillar vår tvättstuga, väldigt mycket.
Man bokar tid genom att vifta en bricka framför en mojäng o sedan trycker man in när man vill tvätta åså viftar man lite till åså öppnas en dörr till ett av tre tvättrum som finns. O sen kan ingen annan komma in i de rummet. O där finns 2 tvättmaskiner, 1 torktummlare o ett torkskåp.
Satt där nästan en timma o läste idag för jag orka inte åka upp tillbaka. Någonting med tvättmaskinsbrummet som är lugnande.

Nu är jag dock rastös och ska snart hoppa ned till ica för att handla något att äta.....
Hade!

Kommentarer
Postat av: stefan

Hur stora maskiner har du tvättat. Fartygsmotorer eller gräsklippare? Kul att se att du jobbaroch står i. Ta inte "Stockholmarna" på för stort allvar, dom är så "där".

2008-10-05 @ 19:09:50
Postat av: jag själv

hehe ;)

jodå trivs väldigt bra då jag har saker att göra, annars blir jag snabbt rastlös.

2008-10-06 @ 23:37:28
URL: http://sundvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0