Åter om måndagen i Oslo

Kom på att jag glömde skriva ner de roligaste jag hört på länge.
Och självklart var det Aina som han kläcka den kommentaren på de 21 timmarna som hon var här.

Följde Aina till tåget och hon skulle gå på tåget vid plattform nr.5
Vi ser skyltar med 10 o 9 och ser att det blir mindre siffror till vänster... vi går dit....
Det kom 8 och 7... och 3 o 4.... Va fan!
6 o 5 fanns inte....då säger Aina:
- Det kanske är som i Harry Potter!!

Jag vek mig dubbel av skratt *bild av oss två som springer in i en vägg*

Jag hade kul.
Om ni inte hade kul så beror det på:
1. Ni ha inte läst HP
2. Ni är tråkiga

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahahaha!:D Tröga Lina fick funder en stund, men SEN klicka e!:D

2008-08-08 @ 21:29:20
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Evelina

Och ja, vi har bara en MINUT me t-banan och 10 min ti gå för att si H Potter på bio:P

2008-08-08 @ 21:29:49
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0