En sista öl i Oslo

med Therese.
Hon åker hem för helgen o idag var sista gången jag såg henne.
För sommaren iaf. Jag skall komma o hälsa på i Oslo o hon skall komma till sthlm.

Vi tog oss en öl i en park o sedan åkte vi hem till henne o lagade mat.
Det blev klyftpotatis, champinjoner, lök, morötter o squash + römmedipp
ooootroligt gott blev det.
Sedan gick vi ut o tog en ( eller flera) öl tillsammans med en annan nordjobbare.

Oj va jag kommer att sakna henne!

Sista jobbdagarna nu då.
Fredagkväll
lördagkväll
söndagmorgon

iiiii!!!
äntligen hem.

Men oslo
du ha varit goo!

Kommentarer
Postat av: Tildus,

livstecken: jag lever, bränd & brun, magen är fucked. bra för övrigt :p

2008-08-22 @ 10:11:31
Postat av: Kattis

Du är så välkommen att följa mig på min resa, men tror inte den blir så rolig att läsa om :P

Blir förmodligen bara matdagböcker och bilder på mitt fläsk....

2008-08-22 @ 11:32:50
URL: http://sokerikko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0