True Star i Oslo

Sedan tvåan i gymnasiet har jag velat ha en parfym.
Idag köpte jag den.
*lycka*
Den heter True Star o e bäst.
Har varit för dyr i finland tycker jag, men idag då jag o therese gick o bara slötitta på lite grejer, så ser jag att de har 40% bort på en del parfymer. O där står min parfym.
Glad som en gnu så köpte jag den utan att tveka.

Sen nu i kväll så har jag o therese sett på "in to the wild".
Jättefin film o man kan nog lära sig mycket från den tycker jag.
"Happiness only real when shared"


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hahaha, absoluuuuut - värsta raggarbrudarna...not! Ja ha skrivi kontrakt ti jul, när ja skrev på så sa hon att ja får bo hela året om ja vill men att vi kan ju börj me 6 månaders kontrakt så går e ti förläng sen....hmmmmmmmmm........

2008-08-20 @ 11:46:27
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0