Picknick i Oslo

Kommit hem från en tisdagsträff me Nordjobb. Vi gick en tur runt i oslo o sen grilla vi i slottsparken. I norge äter man lomper till korven. Lomper är typ som en plätt/tunnbröliknande sak, funkar helt bra, så mätt blev man.
O har just ätit en halv mango så det känns extra lyxigt ida.
I morgon ska ja kanske på språkkurs som nordjobb ordnar, men är bara nå föreläsning så inget avancerat.

Gick o la mig tidigt igår kväll, men vakna runt kl 12 av att det festades i köket...eller iaf lät de så... mend e höll inte på länge.
Sen vakna ja av att ja fick ett sött sms :) sthlmsflickan snart ska vi köra hårt.. kanske kommer en dag i augusti då jag ska hem. Får se har inte riktigt klart än hur hemresan ser ut.

Nu har jag shoppat ett halarmärke med norge på till min fina halare hemma i vasa!

Städveckan så här långt: köpt wc papper, skurat upp lite i köket... insåg att det behövs mera wcpapper...
de va de
Än så länge
Ska sen när jag hinner me nått mera. Måste dammsugakorridooren snart. eller som de heter på norska
Stövsuga(fast me norskt ö)
Hade!

Kommentarer
Postat av: Astrid Ulfves

Nu läser vi din blogg i Örnsköldsvik också.

Kul. Astrid

2008-06-25 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0