Skotest i Oslo

Testade mina nya joggingskor idag. Tror dom blir riktigt bra.
Tog mig en tur till Eventyrsveien som jag alltid åker förbi när jag tar bussen hem. Undrat vad det är för ställe eftersom husen där är riktigt fina. O när jag kom dit kändes det som om jag var någonstans i england. Stora fina tegelhus, jättelugnt och små pitoreska butiker. Ett ställe där jag lugnt skulle kunna skaffa mig ett hus när jag blir miljonär.

Blir att se Em-finalen vid Amatören ikväll.

Och just nu har jag fastnat i denna låt: LYSSNA

ha en bra fortsatt kväll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

aaah, den låten e finfin^^

2008-06-30 @ 08:23:06
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: aina

haha! ja sku lyssna på låten men de sto att den int e available in my country! HAHA

2008-07-04 @ 12:47:45
Postat av: mera aina

satans öhelvete säjjer ja bara. desutom får man int vara på bibbans nät i mera än 20 min. men ja har hitta ett kryphål:) muhhahhaaa! föresten sku du kuna messa mias nummer elo na för ja sku måsta ha min post. typ. hur e de annars? ja bara jobarojobarojobar. men de e flott.

2008-07-04 @ 12:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0