Att fira med en cider

Kom hem till en lägenhet som osade jul. Evelina hade varit duktig innan hon åkt till hankmo. :) mycket trevligt att komma hem tilll ljusstakar tycker jag.
Har då haft premiär idag med blodsbröllop. På första föreställningen var det ca 100 personer och på den andra över 30 personer.
Funderat på varför det känns så lätt att spela denna pjäs ( den tar ca 1,5 timma). Trodde först att det var för att jag hade så små roller. Men jag tror att det är för att vi(jag) inte har någon press på oss(mig) = inga kritiker ska se o skriva en recension eller att jag måste utvecklas i mitt skådespelar arbete genom denna pjäs.
Gruppen spelar för att de gillar teater o vill visa sina släktingar vad de gör på sin fritid.

I morgon har vi oxå en föreställning.... o då kanske jag har två styckna i publiken.

Annars på Vår teater har jag plockat mycket med rekvisitan.... gjorde för nån dag sen ett otroligt fint akvarium ( enligt mig) pyssla är trevlig och det är något jag skall göra på söndag... även sälja biljetter till en improföreställning och sedan gå o se den.
Så tills vidare: ha de bra o god lilla jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0