Julshow och apelsinskivor

Idag har jag försökt att pyssla.... men vet ni hur svårt det är att pyssla när det tar flera timmar att torka apelsinskivor i ugnen..... de är lixom dom som är huvudgrejerna i mitt pyssel.

Sedan har jag varit och tagit betalt till en julimpro föreställning. Fick för det komma gratis och se. Skulle kunna finnas mer sådant i vasa tycker jag. Trevligt sätt att fira första advent på. Några andra som firade var Nationaldemokratiska Ungdom och det med en liten marsch så att bla bussar blev försenade..... jaja... så kan man göra....

Nåja nu börjar slutrakan... ska avsluta med grease i morgon... borde va kreativ o hitta på nått kul.
Trevlig fortsatt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0