Nörd av högsta grad

Igår var det nypremiär av Andra avenyn.
Hela sommaren har det varit uppehåll.
Men igår så började det äntligen.
Och vad som är bra är att alla tre veckans avsnitt läggs ut på stv.se.
Så vad tror ni nörden sandra gör... japp.. streckkollar alla tre avsnitt som besatt.

Nu är det då åter en ny vecka och idag skall jag leda uppvärmningar för några grupper.
Har planerat lite, men mest bara tänkt igenom två lekar man kanske kan köra med alla grupper.
Ska prata med pedagogen som jag följer idag o se vad hon tycker.
Man har ju int heller så mycket tid på sig... högst 10-15 min...

Får se om jag får tvättat några kläder idag?
Hade

Kommentarer
Postat av: Diana

svar: Ja det tycker jag med! :D Dock blev jag lite besviken på det förta avsnittet:/

2008-09-22 @ 17:00:55
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0