Så var det dags igen

Nu skall man då börja packa igen.
Åker på söndag dag runt kl 14.

O fyyyy fan vad mycket jag bör hinna med innan jag åker.
Skall fösöka att springa några ärenden, träffa människor, tvätta ( ja iaf plocka ihop tvätt så mamma får tvätta), ringa folk och som sagt börja packa.... Gah!

Men lite mer klarhet har det blivit med mitt praktikkontrakt.
Skönt.
Och dom välkomnar mig glatt till kulturskolan. (bara jag hittar dit på måndagen)

Var på Rax med syrran, jannika o anette. Alltid lika kul att käka pizza tills man håller på o spyr och samtidigt skvalldra och prata bara allmän skit.

Nåja nu skall jag hoppa i duschen och börja min stressiga dag!
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0