Jonas

Snart skall jag till min Jonas. (kallar honom min jonas, eftersom jag känner några stycken, finns roliga jonas, söta jonas osv.) Vi ska kanske ut på en öl, är ju tisdag = öl vid ollis i vasa för de flesta studerande
Lärde känna honom när jag gick i sjuan. Det första han sa till mig var:

Skänk en karamell!!



Vi har bråkat, supit, skrattat, sovit.... ja-a vi ha gjort mycket... kan ju inte börja räkna upp allt heller.
En av de som jag kommer att sakna mest när jag är borta i Norge o Sverige.
Men skall försöka vara hemma tills hans födelsedag!



Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, visst int att e va SÅ ni träffades:P hehe:)

Va händer på vappen annars???? me IS håme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0