Kvällen avklarad

Jah!
Då ha jag varit på teater. ( för ovanlighetens skull)
"Pimpinellans Strof" inspirerad av "the game" av Neil Strauss
2 killar som upptäcker konsten i hur man förför kvinnor!

Den var bra underhållning, fint spelat, speciellt när de tar kontakt med publiken (jepp var en av de "läckra societetsfröknarna" som blev påraggade *hehe*)image14

LÄCKRA ELLER HUR?! ;)



Jag är inte så bra att beskriva pjäser eller formulera vad jag gillade och inte gillade. Men fråga gärna om ni vill veta mera så svarar jag så gott jag kan.
Tror jag har för många tankar o när de skall ut så blir de bara kaos av det hela!

Efter föreställningen gick vi på en öl, blev inte mycket sagt, men som en av mina regissörer har sagt:
I gott sällskap, behövs inte mycket sägas.
Tycker de e fint att tänka att man har så bra vänner att man kan sitta tyst me dem o inte känna sig besvärad!
Nåja nog me flum
Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Nadia

haha, aaa dom är roliga =)=)

Allt bra annars?

KRAM Nadia!

2008-04-17 @ 22:04:25
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Nadia

haha, aaa dom är roliga =)=)

Allt bra annars?

KRAM Nadia!

2008-04-17 @ 22:04:45
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: Jen

ja eller hur haha, du diggar dom där snubbarna vaa? ;D

2008-04-18 @ 11:12:20
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Evelina

Hehe, låter jättebra:P Veeerkliga snyggingar...om man gillar vita peruker:P *hehe*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0