Monster till klädskåp

Mitt klädskåp har ätit upp massor av kläder som jag vill använda men inte nog me det! Klädskåpet har spottat ut andra kläder som jag inte har någonsom helst nytta av.
Rensar ur lite idag och skall ta med hem. Pappa kommer efter mig om ca 45 min.

image22







Fick idag ett mail därifrån jag sökt stipendie... kan skita sig rejält om jag får pengar, eftersom jag skrev då att jag skulle till england och det nu har blivit sthlm. Nå man skulle iaf skicka in nån annan ansökan om man fick stipendiet och ändra o se om man får pengarna...*knepit=sandra får huvuvärk*


Kommentarer
Postat av: Evelina

aaah, skatan, e ju studentmössa på vappen ja! haha, hadd ja glömt, hann ju int me he förra åre så:D men ja hänger dej i hasorna i år då och träckar dej ti tusen bara så du vet!:P

Natti natt min lilla hattifnatt!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0