Allt vad man ska hinna med i Oslo

innan man åker.
Ja de borde vara en del... o när jag nu började skriva mitt inlägg o försökte komma på vad allt jag skall hinna med... så är allt som bortblåst.
En sak vet jag iaf. Jag måste ändra till norska skatteverket att jag åker hem till finland.

..
.. som sagt... hjärnsläpp idag. 7 dagar kvar, kan inte fatta.
Ska bli asnice att komma hem... nybil, kattunge.... o allt det gamla.
Men kommer att sakna mina nordjobbare. Men tror nog jag kommer att ta mig en tripp hit i höst, är ändå så pass billigt att jag kan kosta på mig det. ( från sthlm är det billigt)

Ringde o pratade med min lärare idag. så nu känns praktiken lite säkrad iaf.

Japp de va den uppdateringen.
Skickar en tanke åt tilde som ligger o grisar sig på en strand nu....
Hadee!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen in i tävlingen sötis =)

2008-08-18 @ 17:43:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0