Silver i Oslo

Igår var det avslutningsfest.
O de blev en hel del öl o massa go pizza.
Sedan åkte vi till nått som hette Betongen... de var inte så mycket folk eller drag där så jag begav mig hemåt efter en stund.
Men hade helt trevligt.
Lite sliten är man idag.
Har dock hela rummet för mig själv denna sista vecka nu (nästan hela). Hon ja bor med åkte hem en vecka för en festival.
Shit inte länge kvar för mig i Oslo nu... kan int fatta att jag varit här hela sommaren, men ibland känns e som jag varit borta i ett år.

Ja varför då rubriken silver i Oslo?
Jo för igår under förfesten så delade fritidsledaren ut priser för en fototävling som pågått under sommaren. Tema var: miljö positiv.
Vinnaren blev en tjej som inte varit i oslo som nordjobbare, utan i nordnorge någonstans så hon hade tagit bild på någe fjäll o sånt.
Trea blev en kille som tagit bild på en som hoppade backhoppning vid holmenkollen o just innan han landar i vattnet. Cool bild!
O två blev jag! *stolt*
Jag fick en bok "earth, then and now" jättefina bilder på hur jorden har förändrats under åren.


       
Vi med våra priser       Bilden som jag tävlade med 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0