Det tog slut

Idag blev jag o theres bjudna på julmys av kulturskolan. Kaffe o bulla serverades, men jag fick även avskedspresent för att jag varit där hela terminen.
Det var först när jag sa hej då till Gunilla som det slog mig att... japp... nu är det verkligen slut med detta.
Tungt, men som jag sagt många gånger förr, skönt att komma hem... och jag skall komma tillbaka.

Har lärt mig väldigt mycket under min praktik.
Innan jag kom till sthlm har jag  varit ganska negativ till att leda teatergrupper. Gillade inte att få så mycket ansvar...jag skall lära ut någonting... HJÄLP!
Men nu känns det jätte okej att dra teaterundervisning för barn o ungdomar, så vem vet... kanske jag startar upp en teatergrupp nära dig!

Annars har jag o syrran vari o shoppat hela dagen. Mia joinade oxå in i det hela.
Shoppat lite från designtorget o lite hårprodukter :)
Var på teater " vem är rädd för virginia woolf". Jag var otroligt trött så i början av pjäsen höll ja på o somna... men sedan gick det bättre. Skådespelet var bra.... lätt text.... men någonting saknades. Funderade om det var någonting med ljuset eller scenografin, som var likadant genom hela pjäsen....kanske, kanske inte....

tre dagar tills jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0