Sista veckan

Nästa vecka blir min sista vecka på Vår Teater. Då händer de oxå asmycket.
Vi spelar upp ett juläventyr för barn i åk 1-3(?) och den första börjar kl 9.... för mig tar det en timme att ta sig till lokalen..... så ja det blir tidiga mornar.
Idag skall jag på "allt om min mamma" på stadsteatern. Sedan skall jag skynda mig vidare eftersom jag får komma med på personal middagen som Kulturskolan ska ha.
Annars denna vecka har jag varit med o avslutat flera grupper med saft o pepparkakor. I trosdags gick jag omkring som en 1700tals gentleman på en invigning.
Att jag skriver mindre om min praktik är nog för att jag nu inte tycker att någonting är så märkligt, chokerande eller nytt längre.... utan det börjar bli min vardag o fan va jag trivs med det!

o joh....!
Grattis FINLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0