Kalla natten i Oslo

Eller ja, natt o natt.. kl är ju 23.
Men har varit ute vid sognsvann ( badstället har uppe) med några nordjobbare, grillat lite, (svenskarna spela vollyboll, nej tack till det) drack några öl, helt trevligt.
Lite kallt blev det.
De andra åkte vidare, men jag... stackars stackars jag skall jobba i morgon o på söndag.
Men jag jobbar iaf så bra att jag kan vara med och festa på kvällen i morgon o sova ut lite eftersom jag jobbar kväll på söndag.
Ska bli helt intressant att se nordjobbare från göteborg. hört att det är mest finska tjejer.
Dåligt med uppdatering just nu här på bloggen, men händer inte så mycket nytt.
Men snart ska ja ju flytta så får se va som sker då.
Ha det gött!
Nattkram från oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0