Konstnärlig i Oslo

Jobbade kväll idag.... (konstig mening)
Var ganska slappt, så jag passa på att hoppa ur bilen o ta lite bilder.
Här är några



Trakasserade ett svenskt par också som satt o myste på en brygga, men de såg så idylliskt ut att ja bara måsta ta kort... Men ja fråga faktiskt om jag fick ta foto på dem...




Fick föresten min första present i Oslo. När jag satt o vänta på tbanan hem från jobbet kom en liten knatt på 3 år o sa: här!
Lite förvånad sträckte jag fram handen o sa tack.
Jag fick en plööp** från en limsaburk.
Men hon såg mäkta stolt ut när hon hade gett mig den.

Folk har grillat o umgåts ikväll... o jag har jobbat... men i helgen är de avslutningsfest för sogn, så då ska de bli kalas!

** ( i brist på ord för vad en sådan heter, som man öppnar burkar med)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Herkules va fina bilder!!!

2008-08-08 @ 21:30:18
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0