Inget nytt i Oslo

Idag har jag inte så mycket att skriva om.
Jobbat 8-15.30, stressig morgon, slapp eftermiddag.
Men körde ut till ett fint ställe som hette Malmöya. JÄTTESMALA vägar, men nog fattar jag att gamla tanter o gubbar inte vill flytta därifrån med sådan utsikt. 

Nordjobb ordnar språkkurs ikväll, men eftersom jag just satte mig ner så börjar jag inte rusa iväg dit ( tar ca. 40 min med tbana sen byte till trikk)
Men kanske skall iväg o kolla på fotboll ikväll igen.
Italien åkte ur :( kom hem till ett par skadeglada polacker.
Hälsa på en tjej som bor i här idag. Hon var riktigt trevilg, från polen hon med. Studerar till speciallärare o socialvårdare (tror ja de blir på svenska) och här jobbar hon med att måla hus o ränsa ogräs o som gatumusikant.

Så kan de gå...
Får återkomma då jag har nått vettigt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0