Räkfrossa i Oslo

Ja tror nästan inte ni kan förstå den lycka denna flicka kännt idag då hon hittat oskalade räkor för 18 nkr (2,25euro) / kilo!!
Och jag hittade även 2 st mango för 10 nkr o sen limsa för 8 nrk. = matköp idag 29 nkr= 3,69 euro!
Min makaroniportion ha int vari så här lyxig på länge!...(ja jag blanda förstås int i mango o limsa )

Jobbet knallar o går, väldigt slappt... för att ni ska förstå hur slappt:

sitta o samlingsrummet och stirra 1 timme=15euro
besök till tre personer 1 timme=15 euro
städa hos 2 personer 2 timmar= 30euro
gå från person till person ½ timme=7,50euro
stå utanför en tants hus tills man fick gå in 2 timmar= 30 euro
sitta o stirra i kontoret tills man sluta 1 timme=15 euro

Nåja.. nu ska ja återvända till min räkportion (gissa vem som kommer att föräta sig på räkor denna sommar)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Alltså lyckoooost!!! Skick hem ett ton åt mej!!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0