Shopping i Oslo

Gått på stan nu i några timmar o letat skor.
Försökte hitta billiga, men de va ganska svårt. Dom skulle ju vara någolunda hållbara också, ska ha dem på fjällvandringen.
Men tog ett par som hade vitt o guld på sig. Lite dyrare men dom må hålla nu också.
Träffa upp med en kille från nordjobb så vi gick bara runt o runt... kollade in akerhus fästning, men som de flesta killar så va han inte så intresserad av detta, så jag fick tillsist ge upp mina konstnärliga fotoförsök. Men skall gå dit själv någon dag och ta bättre bilder. Himla fint där så.

Fick även ett samtal hemifrån idag. De sa att jag inte skulle svara på min finska telefon......men, men.....?!....Lite konfunderad blev jag och viste inte om jag skulle fortsätta prata eller ej.
Men skönt att höra att det är på bättringsvägar där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0