Slappa i Oslo

Det är mulet o lite kallare ida.
Ska bara ta det lungt o inte göra nått extra.
Efter att ha snackat med andra nordjobbare så verkar jag ändå ha fått en hyffsat bra korridor att bo i.
Det är riktigt lungt här idag. Denna vecka som kommer nu är min städ vecka.
Då ska jag köpa wc papper, städa korridoren o köket o duschen.... Verkar vara ett system som funkar helt bra för det är ju relativt rent här (mot vad man har hört hos de andra)
Ska läsa evelinas blogg för tips på filmer jag ska se nu. (stolt över hennes blogg som är bland mest aktiva just nu)
Hade!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas att int e alltför myki ti städ!:) Bra om e funkar iaf!:)



Och tack tack tack!:) Kraaaamar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0