Tvstjärna i Oslo

IIIIIskallt på morgonen... o super kvavt o varmt när man kommer hem. Konstigt väder i oslo
Stod o vänta på min tur i banken idag... jag hade nummer 601 o på nästa skylten stod det nr 243... efter ett tag gav jag upp.
Men innan jag gav upp så kom ett filmteam från norska nyheter in i banken o börja filma.
Dock inte mig eller någon annan av de som väntade, utan en kostymklädd snubbe som bara klantade sig. De fick ta om väldigt många gånger. Hur de slutade vet jag inte, för som sagt.... KÖN var lång!

Kommentarer
Postat av: Evelina

herkules va lång kö!! fattar int att di kan låt e bli såde!!!

2008-06-27 @ 22:39:43
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0