1 månad kvar

Dåligt med uppdatering pga dåligt internet och slö sandra.
Idag har jag dragit drag king övningar med en flick grupp och det verkade vara uppskattat :)
Vikt och knytit massor av kort som barn skall få pyssla med under invigning av nya lokalen.
Har premiär nästa vecka av blodsbröllop. Skulle behövas mer tid till hur man skall utrycka sig på scen.
Har även tappat min kalender så nu har jag bort massa viktiga datum. Suck.
Men annars är det fint med mig, har det så trevligt på praktiken att det kommer att bli jobbigt att lämna det. Varför kan man inte få allt man vill ha??
måste skriva kort fattat för att få med det mesta eftersom internet kan försvinna när som helst.
Skall o titta på lite teater i helgen har jag tänkt.
Annars ska jag ta igen mig från den hektiska men trevliga helgen i oslo. Köpte massa brunost NAAAMMMM!
En lägenhet har jag även fått i vasa, så v52 flyttar jag sarah o aina dit :)
Ha de bra!
(ps. lite snö har det kommit... o smält bort, men nu närmar de sig juuuul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0