Enligt min aura är jag...

Artistisk, kreativ, uttrycksfull och förväntansfull.

Jag var på kropp o själ mässa igår. Där fanns alltmöjligt intressant enligt mig. Medier, auraläsning, kinesisk medicin, koppning osv.
Eftersom jag är rätt så intresserad av sånthär så testa jag då bla att få min aura fotograferad. Lättast att beskriva hur bilden ser ut är att säga att det ser  ut som om jag sitter i ett ägg som har grönt på vänstersida o orange/gul på höger. Damen som sedan skulle berätta vad färgerna betydde sa direkt: "Ja här har vi en väldigt kreativ människa!"
Och sedan sa hon att det gröna var den kreativitet jag redan har o den orange är det som jag kommer att ta in. Hon tyckte även att jag haden en stark o jämn aura och att det inte fanns mycket mer att säga eftersom det bara var positivt.
Fint att ja ger ifrån mig sån energi tycker jag.
Jag blev även spådd av en kvinna... men det är dock svårare att förklara.
Om jag tror på att någon har kontakt med en annan värld eller andar vet jag inte. Tror väl på att en människa kan ge ifrån sig en hel del energi som kanske vissa är bättre på att känna av än andra och så tror jag på att när man blir spådd så är det inte någon som säger exakt hur det är o ska bli för en i framtiden utan denna människa öppnar väl ens sinne för nya tankar som man sedan får tolka som man vill.

Berättade jag att jag var på mordpromenad i gamla stan?... nåja de var ganska B, så finns int så mycki att säga om det.... en guide o två skådisar som spela upp ett mord o berätta om hur de var förr i gamla stan....

Höstlovet slut.... premiär närmar sig... men först ska jag en tur till oslo oxå. *längtar* :)
Ha de gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0