Jag saknar ord

I helgen har en nordjobbare sovit här vilket var väldigt trevligt.
och idag så träffa jag 4 andra nordjobbare, Det var verkligen på tiden eftersom vi nu i 2 månader har försökt att ordna en träff. 3 av oss gick till ett tahi ställe o åt och sedan fortsatte vi vidare till ett gratis stand up ställe.
De var många nybörjare som drog sina juttun o de var helt kul... men helt plötsligt säger dom:
o nu så kommer vi till första bonusen här ikväll... Thomas Järvheden!!
Jag höll på att gå sönder.... började skaka o blev så glad att ja nästan grät . Järvhenden är en av mina favorit komiker o jag hade inte alls förväntat mig de... inte ofta jag blir sådär överraskad.... men nu vet jag hur jag reagerar... o de va bland de mest underbara o förvirrande känslor jag känt på länge.
Andra bonusen var en av de mer kända kvinnliga standuparna som finns i sverige.... dock är jag ännu ichocktillsånda att jag inte minns vad hon heter.

så ja.... sandra är en glad flicka ida... o det är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0