Kan en krukväxt få huvudrollen?

Ja det får vi se idag när en av ungdomsgrupperna skal välja roller till Oliver Twist.
Ingen ( av de som hörs mest) tyckte att oliver var en rolig roll så då kom de med förslaget att han skulle vara en krukväxt.
...lämnar det okommenterat tills vidare.

Igår skulle jag o evelina o se på Sveriges historia på 100 min vid boulevardteatern.
När vi kommer dit var det inställt o sista föreställningen går idag o de har jag inte möjlighet att fara på.... :( mycket besviken.
Men skall ikväll försöka komma mig till kulturhuset eftersom de har nått på G där :)

Två av skolgrupperna ska spela upp idag och jag har ju varit med o plockat ut kläder till dom.
Får se om jag har förstört någongs barndom med att inte hitta bra kläder.


Östersund?
Jodå dom har oxå ett krogliv.
Rolig konversation vi minns:
Kille-Gissa hur gammal jag är??!
Tilde-... född 84 kanske ..?
Kille- iiiihihihihihhiiiiii
Tilde-... eeh...!?...kanske int.....

Kommentarer
Postat av: Tildus

aaaaaaaaaaaaaahahahaha! inte -84 :P

dude, skicka över korten!!

2008-10-17 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0