Mitt uppdrag, Min dröm

Jag har ett uppdrag. Ett mål
Ett stort uppdrag som jag haft sedan jag var en liten flicka.
Och tamigtusan om ja int ska få de genomfört.
Jag menar så svårt ska de väl int vara?

Jag har gjort upp en plan (denna har ändrats genom åren, men just nu ser den ut så här):
Det är bara att väcka gamla tankar. Minnen. Nånstans måste dom finnas...tycker man...
Gäller att ha rätt kläder, lite sexiga, men int heller alltför avslöjande.
Man ska ha glimten i ögat och ett mystiskt leende på läpparna
Prata om intressanta ämnen, vara intresserad, skratta
och vid rätt tillfälle vidröra armen lätt 
....
om inte detta funkar kan jag ju alltid testa att göra om mig till kar... vafan jag är ju redan ganska maskulin...
.......
för Peter en dag SKA DU BLI MIN!


Globen 18.12 Julkonsert
Peter Jöback <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0