Den som 50 penni har....

Nu har ja bokat två resor ( tur o retur)
Första resan går till underbaraste kusinvitamin TILDE!
Östersund blir sig aldrig likt. *Mawhahaha!*
Åker den 10.10

Sedan bokade jag oxå till...tamtadaaam: OSLO
:)
måste bara dit igen o hälsa på therese o dom andra :)
Åker den 14.11

Calle kommer troligen till sthlm v.43, mycket trevligt, mycket trevligt.
Och jag ska försöka boka en resa till Göteborg så småningom... men de va himla dyrt att åka dit ska ja säga.
Ska försöka komma hem en sväng oxå... troligen i slutet av november, början av december.

Ja.. de va mina resplaner.

Praktiken då: Följde med samma tre grupper som förra måndagen o snart tycker jag nog att jag börjar förstå hur en lektion sak se ut, så.. kanske...kan jag snart leda en egen lektion.

Nu ska jag laga mag... hungriiiig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med..men den är bra iaf..:)

2008-09-15 @ 20:18:38
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0