Förlåt mig!!

Förlåt mig alla mina 6 trogna läsare men nu äntligen uppdaterar jag lite.

Praktiken: Torsdag och fredag.... Har gjort lite övningar med olika grupper, kopierat manus, hjälpt till med att skicka iväg anmälningar till barn.... ja de vanliga ungefär...
Men ska hjälpa till nu mera med kostymer så de ska bli kul.

Har nog börjat komma bra in i deras system nu känns det som... men bäst är nog ännu att få spela tillsammans med ena ungdomsgruppen.

Från en sak till en muffins
Igår var jag o evelina på cafe o plötsligt sitter vi bland massa kändisar... "kändisar" vet inte om nyhetsreportrar räknas.. Men även han från footloose var där... så nu är det tredje gången jag ser honom ( 2 ggr i finland)
Om jag ser honom nån fler gång tror han väl att jag är nån läskig stalker.

Lite bilder från när jag var ute o gick en dag.


Nu är jag hemkommen från Södertälje.
Var en mässa där som evelina var på så jag var dit o kika... gick sedan runt till ica o coop... köpte en bok...
( hade skrivit inlägget innan jag gick , men tydligen inte fått publicerat det.. men nu så)
ha en trevli kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0