Och flickan är nu en 08:a

Nu är jag i sthlm och har tillbringat första dagen på min praktikplats.
Vår teater
Skall följa med teaterpedagoger i deras arbete när de jobbar med barn o ungdomar. Grupperna strävar efter att sätta upp en föreställning, men jaa.. efter att ha sett på idag så kan jag säga att jag skulle jobba med barnen på ett annat  sätt.
Men får se hur de andra pedagogerna jobbar.
Var några stycken som jag skall byta mellan. och om nån vecka skall jag hålla min egen grupp.. spännande.

Lägenheten är myyysig :D badkar o balkong COOLT!

Nu har ja bara massa kela papper, kontantkort o andra skitpapper att ta hand om.
Snorig o trött e jag oxå
bra start.
inget smaksinne så en god natchomåltid va lite slöseri... nåja... 4 månader.. ja hinner no dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0