Plats, säger jag!!

Dyker upp många frågor i mitt huvud när jag fundera på hur jag skall vara som ledare.
Ska jag vara snäll, bestämd, sträng, glad, allvarlig, slapp.....?!

Vilka grupper man har beror ju också på hur man är som ledare.
Är dom busiga, tröga, ivriga, gamla, unga....
T.o.m längden på lektionen spelar roll....

Ja det är int lätt och jag vet faktiskt int om jag någonsin kommer att kunna svara på hur jag är som ledare.
Fick leda två övningar idag.
Gick väl sådär.. men måste ju komma ihåg att barnen/ungdomarna måste ju också få lära känna mig bättre för att kunna lita på mig = tro på de övningar som jag gör med dom.

Eh...

Nu dricker jag iaf en härlig päroncider o är mätt o belåten.
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen in i tävlingen! =D

2008-09-18 @ 21:05:35
Postat av: Maria

Det var jag som skrev det =)

2008-09-18 @ 21:06:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: My

-titta gärna in i min blogg:)

2008-09-18 @ 21:39:19
URL: http://lovelymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0